The End

2012.03.14. 18:49 rifi

Ma új élményekkel gazdagodtam. Olyasmi történt velem, amit a legmerészebb álmaimban sem gondoltam, de valahogy több éve vártam már, hogy ez a pillanat is eljön egyszer.

Láttam már pályafutásom alatt ilyet nem egyszer, nem kétszer, s mindig tehetetlen dühvel szemléltem, ahogyan egy-egy jó szándékú, lelkiismeretes, magával és munkájával szemben rendkívül magas elvárásokat támasztó kollégától megválik a munkáltatója.

Ma, picit több, mint 16 év munkaviszony után, a pályafutásom hirtelen véget ért annál a cégnél, amelynek mindent alárendeltem, a márkának búcsút mondok, amelyet sajátoménak éreztem. Sok mindent átéltem, sok mindenkit túléltem, ez most nem sikerült. Persze régen rossz, ha nap, mint nap úgy kell bemenni egy munkahelyre, ahol nem a szakmai kvalitások számítanak, hanem, hogy beállj egy sorba. Nos, én nem álltam be a sorba, minden döntésemet, javaslatomat, a cég, illetve a márka érdekében hoztam meg. Rengeteg kollégát és magát a márkát is rettenetesen fogom hiányolni, a változtatásra viszont eljött az idő. Új életet kell kezdeni, máshol, másokkal és máshogyan.

Mindenkinek szeretnék köszönetet mondani, aki szeretett emberileg, vagy elismert szakmailag, a másfél évtizednyi együttműködésért és hogy az akadályokat együtt gyűrhettük le. A szívembe beleégett az S betű, minden tudásom, tapasztalatom a fejemben van, az összes szép és jó emlék. Viszlát!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rifi.blog.hu/api/trackback/id/tr594317004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása