Itt a tavasz

2012.03.17. 17:56 rifi

 Tegnap megbeszéltük Papával, hogy ma együtt kimegyünk a telekre, így egyikünk sem lesz egyedül, meg kicsit legalább kimozdulunk a jó levegőre. Kitaláltam, hogy van egy ládapár az M2-esen, egy-egy benzinkút közelében. Gondoltam, megállunk oda és vissza is, hiszen ezek drive-in ládák, gyorsan megkeresem és belogolom őket. Na persze, hogy odafelé későn szóltam, hogy itt álljunk meg... Majd legközelebb jobban figyelek. Miután kiértünk, azt a feladatot kaptam, hogy egy nagy halom szilvafa-ágat, metszőollóval meg baltával daraboljak fel. Úgyhogy nekiültem és vagdostam. Nagyon kellemesen sütött a napocska, csiripeltek a madarak, közben klasszikus zenét is hallgattam. Panni madár is jól érezte volna magát, de neki még azért hűvös lett volna a szellő miatt, úgyhogy inkább itthon maradt.

Megismerkedtem a hátsó szomszéd kiskutyájával, jól megsimiztem a kerítésen keresztül, vakargattam a füle tövét. Ő két éves, fajtáját tekintve középtermetű FARKASKUTYA. A neve Tappancs :) Nagyon kedves jószág, barátságosan nyaldosta a kezem és elégedetten élvezte a simogatást.

Találtam pár jó kis ágat, amit hazahoztam Panninak, a régi ülőfáit már eléggé lelakta. A nagy vagdosás közepette sikerült elvágnom az ujjamat a metszőollóval, nem nagy seb, csak mély, eléggé vérzett, alig akart elállni.

Papa a permetezés után, sütött egy kis rántott húst, jól befaltuk. Aztán napoztunk kb. negyed órát, majd összegereblyéztem a fenyőtüskéket és tobozokat. Baromira megnőttek a fenyők, kiskoromban velem egy magasságúak voltak, most meg már az égig érnek. 

A szomszédban van egy csomó gyerek, ők már tegnap kérdezgették Papát, hogy én mikor megyek ki. Ma meg voltak veszve, kiabáltak, hogy "Sziaaa Zoliiiii'", főleg a kislány. Mercinek hívják és kb. 8 éves. Nagyon helyes, kis szöszi, szemüveges és csomó tejfoga kiesett. Délutánra rajzolt nekem egy képet, nagyon kis kedves, de odaadni nem merte, mert szégyellős volt, bújt az anyja háta mögé, onnan somolygott.

width=

 

Aztán hazafelé beugrottunk a benzinkút parkolójába, gyorsan levadásztam a ládát. Hazaérve, miután kipakoltunk, gyorsan nekiálltam a hazahozott ágakat levágni, meg kifaragni. Panni így két vadiúj ülőfával gazdagodott, ezek vastagabbak, mint a régiek, jobban tud rajtuk kapaszkodni. Kicsit neheztel rám-  úgy vettem észre - hogy itthon hagytam, de már megbékélt és csipog.

Jó kis nap volt, dolgos, de élveztem a napsütéses jó időt, kicsit feltöltött.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rifi.blog.hu/api/trackback/id/tr564322317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása