Temetőben

2012.04.05. 14:48 rifi

  Ma kissé összekaptam magam az elmúlt hét tespedtségéből és meglátogattam Anyukámat a temetőben. Vittem Neki szép, friss virágokat, fehér krizantémot és piros gerberát.

Nagyon szép idő volt, gyönyörűen sütött a napocska. Sajnos Vackort itthon felejtettem, pedig megígértem, hogy eljöhet velem a Nagymamához.

Papának mondtam régebben, hogy a sírnál lévő padot javítsuk meg, újítsuk fel. Az ülőlapja rég nincs meg, a háttámla félig elkorhadt, a fémrészek pedig rozsdásak. 

Így hát szerszámokkal felcuccolva mentem, vasfűrésszel elvágtam a régi csavarokat, leszedtem a deszkát, aztán kalapáccsal és drótkefével nekiestem a vasrészeknek, hogy a rozsdát leszedjem. A végén még csiszolóvászonnal végigsmirgliztem az egészet. Hát inkább nem mondom el, hogy néztem ki, csupa rozsdás vaspor volt mindenem. Jó három órát ott voltam. Legközelebb lefestjük, meg felrakjuk a deszkákat, csak még azt is elő kell készíteni. Úgy elfáradtam, hogy az ebédet jó étvággyal befaltam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rifi.blog.hu/api/trackback/id/tr614365637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása