A Hárs-hegyen

2012.03.22. 10:35 rifi

Tegnap nagy nehezen rávettem magam, meg mások is, hogy kicsit kimozduljak a levegőre, úgyhogy a hónom alá csaptam Matyi mackót és uccu neki, felmentünk a Hárs-hegyre kirándulni, ládázgatni.

Ott van egy jó kis körséta turistaút, de a ládasorozathoz tartozó útvonal némileg jobban megdolgoztat, elvisz kisebb ösvényekre, amik néha alig láthatók és elég jól el vannak rejtve a dobozok is. Elvileg 9 km-es ez a séta, 39 láda van a sorozatban. 

Gondoltam, 4,5 km/h-s átlaggal menve 2 óra alatt megvan. Aha, ahogy azt Móricka elképzeli. Bele kell számolni a keresgélést, logolást, visszarejtést, esetleges eltévedéseket, kitérőket. Így is átlag 5-7 percenként találtam egy ládát, de a 2 óra alatt "mindössze" 15-t tudtam begyűjteni, ami azért így is szép teljesítmény. A maradékot majd máskor, sietnem kellett haza, mert Panni madárnak és nekem kedves látogatónk érkezett :) A pöttyös szakaszon rohantam vissza, keresztül a hegyen :)

Az idő viszont tökéletes volt és hétköznap révén, szinte a kutya sem volt az erdőben, de csak szinte, mert 2 kutyát is láttam :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rifi.blog.hu/api/trackback/id/tr304332552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása